Door onze ervaring en werkwijze zijn we een geschikte partner voor elke startup of scale-up die marktonderzoek wil inzetten om relevante inzichten te krijgen. Voor de volgende drie categorieën hebben we veel mogen werken en daarom extra kennis opgedaan die in elk nieuw traject direct ingezet kan worden:

Benut onze extra kennis voor de volgende categorieën:

VAKANTIE & VRIJE TIJD
De impact van Corona op de vakantie en vrije tijdssector is enorm. Binnen ons Trendpanel hebben we verschillende onderzoeken uitgevoerd naar het veranderende reisgedrag en de andere vrije tijdsinvulling in deze tijd.
Meer
MOBILITEIT
Op het gebied van vervoer onderzochten we huidige en toekomstige trends. Onder andere welke impact Corona op ons reisgedrag heeft en of dit blijvende consequenties heeft van hoe we gaan reizen en werken.
Meer
DUURZAAM
Hoe sterk speelt duurzaamheid een rol in de keuzes die consumenten maken? Dit verschilt sterk per type consument en is ook verschillend per categorie. Wij weten voor veel situaties en verschillende doelgroepen waar zij hun keuzes op baseren.
Meer