Maximale impact binnen elk traject

Fact Based is een marktonderzoeksbureau dat binnen elk traject streeft naar maximale impact. Wij helpen uw organisatie groeien op basis van inzichten en ontdekken waar uw kansen in de markt liggen. We helpen u bij het realiseren van uw doelen door inzichten te leveren die relevant en makkelijk toepasbaar zijn.

 

Unieke aanpak: meer context met kortere vragenlijsten

Uniek aan onze aanpak is de context die we bieden bij de resultaten. Doordat we veel (eigen) trenddata verzamelen en die koppelen aan de inzichten. Daarnaast richten wij trajecten altijd efficiënt in: vragenlijsten duren maximaal 5 minuten en knippen we bij grotere trajecten op in stukken. Daarmee houden we respondenten fris, en leren we tijdens trajecten op basis van eerdere uitkomsten.

0
Jaar van oprichting
0
Specialismes
0
Oplossingen
0
Aantal uitgevoerde onderzoeken (jan 2020)

Flexibele inzet van de beste specialisten per klantvraag

Fact Based is een netwerkorganisatie: we zetten zowel op het gebied van uitvoering als bij de inhoudelijke doorvertaling experts in om projecten op een zo hoog mogelijk niveau te krijgen. Hiervoor hebben we de beschikking over het netwerk van Marketing Insights Match (www.mimatch.nl) waarin de beste specialisten uit de markt in vertegenwoordigd zijn.

 

Rijke ervaring met trend- en innovatieonderzoek

Fact Based is opgericht door Ewout Witte (1980). Ewout is ruim 13 jaar als marktonderzoeker actief en heeft bij GfK ervaring opgedaan op het gebied van trend- en innovatieonderzoek. Bij GfK ontwikkelde Ewout verschillende eigen onderzoeksoplossingen zoals de ShopExperience methode, Dossier Duurzaam, Rapid Research en de Facebook Fan Monitor. Ewout heeft het vak “van onderaf” geleerd en is daarmee prima in staat om klantvraag en onderzoekspraktijk te verbinden.